تو که باشی ........!

شب یلدا بود ..... و عید قربان .....

دو تا از دوستام از شب قبلش اومده بودن خونمون برای کمک. 

خیلییی کار مونده بود .... تا ۱۱ شب بیرون بودیم برای کفش و لباس و سفره و ..... 

اومدیم خونه .... شام املت خوردیم . تا ۳ صبح ما اتاق درست کردیم و تو با مجید پلی استیشن بازی کردی .... 

بعد تو رفتی و ما هر کدوم یه طرف سفره خوابیدیم ..... 

واییی که اتاق چقدر سرد بود ...... تازه از حموم اومده بودم و بخاری اتاق رو هم برداشته بودیم .

فرداش ...... من کنار تو با لباس عروس ..... سر سفره عقد. ..... 

.

.

این نهمین یلداست بعد از اون شب ...... 

ودیگه هیچ یلدایی اونقدر سرد نبوده ..... 

اصلا تو که باشی ...... هیچ یلدایی سرد نیست .


نظرات 7 + ارسال نظر
mhr3A چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:10 ب.ظ http://joorvajoor.twomini.com/

به امید روزای خوب بی وقفه براتون، باعث افتخاره به سایت منم سر بزنین کلبه خرابه ما رو مزین کنید...ممنونم
9618

بهاره پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1395 ساعت 04:13 ب.ظ http://myyas.blogsky.com

عزیزم از خدا می خوام همیشه این گرمای لذت بخش رو کنارت حفظ کنه.

رهآ جمعه 10 دی‌ماه سال 1395 ساعت 05:27 ب.ظ http://colored-days.blog.ir/

خوشبخت باشید :) و سال های ِ سال کنار هم یلدا های ِ قشنگ ِتون ُ صبح کنید و خاطره اولین یلدا رو یادآوری کنید و لذت ببرید :)

هاله بانو شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:41 ب.ظ

همیشه خوب و خوش باشید

دل آرام سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

همیشه در کنار هم باشید

محمدهادی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

سید محسن شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 06:12 ب.ظ

*آموزش و پرورش و سایر مرا کز اجتماعی به ما چگونه فکر کنیم را، نمی اموزند. آنها بما می اموزند که به چی، فکر کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد